Mailing reklamowy – pierwsze kroki
Jak przeprowadzić pierwszą kampanię mailingową? Przedstawiamy w kilku punktach, jak wykonać reklamowy mailing. Pomijając szczegóły każdego z etapów, zobrazujemy proces działania.
Aby przygotować bazę subskrybentów zbieraj adresy mailowe osób, do których zamierzasz wysłać mailing. Pamiętaj o tym, aby dysponować zgodą wszystkich osób na przesyłanie im informacji handlowej. U nas masz możliwość wgrania swojej bazy adresów. Jeśli planujesz przeprowadzać kampanie spersonalizowane, Twoja baza powinna zawierać również imię subskrybenta.
Szablon wiadomości. Powinien być przygotowany graficzny szablon maila, jaki zamierzasz wysłać subskrybentom. Możesz wykorzystać szablon z naszej biblioteki albo zlecić nam wykonanie indywidualnego szablonu.
Treść maila. W zależności o właściwości mailingu, zredaguj właściwą treść e-maila, jaki chciałbyś wysłać. Jeśli skorzystasz z bazy, zawierającej imiona subskrybentów, możesz spersonalizować wysyłki, zaczynając wszystkie maile od formuły np. Witaj + imię.
Testy antyspamowe. W Mailingo istnieje możliwość wykonania testów, wykazujących, czy Twój e-mail nie jest zaliczany jako wiadomość spamowa.
Testy screenowe. Wykonanie testu daje możliwość sprawdzenia, jak Twój mail zostanie wyświetlony w różnych aplikacjach pocztowych subskrybentów.
Czas wysyłania. kampanie mailingową możesz wysyłać natychmiastowo, albo precyzyjnie określić czas wysyłania. Istnieje możliwość wysłania testowej kampanii, aby prawidłowo określić, czy wszystko odbywa się prawidłowo.
Monitorowanie. Po wysyłce, będziesz miał dostęp do szczegółowych raportów i wszelkich statystyk. Zobaczysz, w jaki sposób odbierana jest Twoja kampania mailingowa, możesz wyciągnąć wnioski i zoptymalizować swoje przyszłe wysyłki. Najważniejsze, żeby odpowiednio przygotować kampanię mailingową, by następnie móc wyciągnąć wnioski o jej skuteczności.
www.mailingo.pl
Możliwość komentowania jest wyłączona.