O czym należy pamiętać tworząc kampanię mailingową?

Kampanie-mailingowe

O czym należy pamiętać tworząc kampanię mailingową?

E-mail marketing w dzisiejszych czasach jest niewątpliwie jedną z najskuteczniejszych i najtańszych form reklamy w Internecie. Pamiętać należy jednak o tym, że uruchomienie skuteczniej kampanii mailingowej, czy mailingu, wcale nie jest zadaniem takim prostym, jakby to mogło wydawać się wielu osobom na pierwszy rzut oka. Z niniejszego artykułu dowiedzą się Państwo, na co należy zwracać szczególną uwagę, tworząc profesjonalne kampanie mailingowe.

 

Jak wykorzystać potencjał mailingu?

W pierwszej kolejności należy zwrócić szczególną uwagę na odpowiedni nagłówek naszej wiadomości. Musi być on bardzo oryginalny i wyróżniać się spośród setek konkurencyjnych wiadomości. Dobry nagłówek skupia na sobie uwagę odbiorcy i co najważniejsze nawiązuje do treści maila. Bardzo ważną kwestią w mailingu jest także przygotowanie atrakcyjnej treści dla swoich odbiorców. Wysyłane wiadomości muszą być czytelne i przejrzyste. W treści powinna znajdować się także zachęta do działania czyli tzw. “call to action”.

 

Czy można dodawać załączniki?

Uruchamiając kampanie mailingowe lub mailing możemy oczywiście do naszych wiadomości dołączać różnorodne załączniki. Pamiętać należy jednak o tym, że nie mogą być one zbyt duże. Bardzo wiele wiadomości z dużymi załącznikami niestety trafia do spamu przez co tracimy wielu potencjalnych klientów. Zaleca się, aby załącznik ważył mniej niż 0,5Mb.

 

Samodzielne budowanie bazy klientów, czy zakup gotowej bazy?

Osoby, które chcą wykorzystać e-mail marketing do promowania swoich towarów i usług mogą pozyskać bazę mailingową klientów na dwa różne sposoby. Pierwszym z nich jest oczywiście zakup gotowej bazy danych. Jest to najszybsza i najprostsza metoda, która niestety ma jedną bardzo dużą wadę. Korzystając z gotowej bazy danych, czy bazy mailingowej, wysyłamy tak naprawdę wiadomości do zupełnie obcych użytkowników, którzy mogą po prostu uznać nasze wiadomości za czysty spam. Skuteczniejszym rozwiązaniem jest oczywiście zbudowanie własnej bazy klientów, ale jak łatwo się domyśleć rozwiązanie to jest bardzo czasochłonne.

Mailingo

Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się, iż e-mail marketing to skuteczna i efektywna forma reklamy. Poprawimy Twoje kontakty z klientami i jednocześnie zwiększymy Twoje zyski.

Ten wpis ma 0 komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.