Polityka antyspamowa

Mailingo polityka antyspamowa

Polityka antyspamowa

Rejestrując się w serwisie www.mailingo.pl (dalej zwany „Serwisem”), Użytkownik akceptuje Regulamin Serwisu i Politykę Antyspamową. Jako właściciele platformy służącej do wysyłki mailingu odpowiedzialnie podchodzimy do Polityki antyspamowej i jako swój najwyższy cel stawiamy przeciwdziałanie SPAM-owi;

Podstawa prawna.
Serwis działa zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku z późniejszymi zmianami;

Definicja SPAMU
Jako SPAM rozumie się anonimową, niechciana i nieoczekiwaną przez adresata, masowo rozsyłaną pocztę;

Baza adresów e-mail
Odbiorca e-mail może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail poprzez:
• zgoda wyrażona poprzez własnoręczne zapisanie się do newslettera poprzez formularz na Twojej stronie internetowej;
• zgoda na otrzymywanie wiadomości w danym temacie wyrażona poprzez kliknięcie pola typu checkbox w innym formularzu (np. formularzu rejestracyjnym w Twoim serwisie, konkursie lub sklepie internetowym);
zgoda Twoich Klientów, którzy w rzeczywistości dokonali z Tobą transakcji;
zgoda osób, którzy osobiście przekazali Ci swoje dane kontaktowe oczekując wiadomości od Ciebie;

Treść wiadomości
Każdy e-mail wysłany musi zawierać następujące elementy:
• Metodę wypisania się z listy – jest nią u nas link służący do wypisania się z listy. Jeśli usuniesz ten link, zostanie on dodany przez system automatycznie. Po kliknięciu linka subskrybent zostaje automatycznie usunięty z bazy adresowej;
• Nadawcę i adres pocztowy – każdy e-mail musi być podpisany w stopce przez podmiot, który go wysyła. Musi być także podany dokładny adres firmy celem identyfikacji. Jeśli wysyłasz dla swojego klienta, musisz podać w stopce jego nazwę i adres;
• Opisowy nagłówek i tytuł wiadomości – pole „From” („Od”) i „Reply to” („Odpowiedz do”) muszą zawierać nazwę jasno identyfikującą Twoją firmę lub firmę Twojego klienta jako nadawcę. Temat musi także jasno opisywać czego dotyczy wiadomość i nie może mylić adresata co do faktycznego tematu i zawartości wiadomości;
Nie można wysyłać wiadomości niechcianych przez adresatów. Wiadomości nie mogą także zawierać wulgarnych, ani nielegalnych treści. Serwis nie może być podpisany jako nadawca wiadomości ani jako podmiot odpowiedzialny za wysłane wiadomości. Nie możesz także podpisywać stron reklamowych przez Twoje wysyłki jako ”Serwis”. Adres Serwisu nie może także zostać użyty w nagłówkach wysłanych wiadomości;

Odpowiedzialność
Każde pogwałcenie niniejszej polityki antyspamowej czy regulaminu będzie skutkowało wydaniem ostrzeżenia lub usunięciem konta użytkownika i zablokowaniem aktualnych kampanii;

Zgłoszenia nadużyć
Wszystkie zgłoszenia nadużyć traktowane są z najwyższym priorytetem i powagą. Jeżeli otrzymasz spam z podejrzeniem wysłania go z systemu, napisz do nas na adres: biuro@mailingo.pl.

Polityka prywatności

Mailingo

Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się, iż e-mail marketing to skuteczna i efektywna forma reklamy. Poprawimy Twoje kontakty z klientami i jednocześnie zwiększymy Twoje zyski.

Ten wpis ma 0 komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.