Skuteczny e-mail marketing

Skuteczny-e-mail-marketing

Skuteczny e-mail marketing

Direct Marketing Association przeprowadziło badania dotyczące amerykańskich  kampanii mailingowych. Wynika z nich, że e mail marketing to jedna z najbardziej dochodowych form reklamy i sprzedaży w internecie. Każdy 1$ wydany na mailing reklamowy przynosi aż 43$ zysku! To efektywna metoda pozyskiwania klientów oraz budowania zaufania do konkretnej marki. Dzięki e- mail marketingowi można dotrzeć do tysięcy internautów jednocześnie oraz poznać ich potrzeby.

Dzięki personalizacji wysyłki e- mail możemy sprawić, że odbiorca poczuje się wyróżniony, dostaje unikalną ofertę, która wzbudzi jego ciekawość i zainteresowanie.

Dwa nurty e-mail marketingu.

Pierwszy nurt, jaki obrał mailing reklamowy to budowanie osobistych relacji z potencjalnym odbiorcą, który ma w wyniku wzbudzić w internaucie zaufanie i zachęcić go do zakupienia reklamowanego produktu. Drugi nurt to nadawanie e- mailom takich tytułów, które nie będą kusiły bonusami, czy super promocjami, ale wzbudzały ciekawość.

Cele e-mailingu.

Cel jest prosty. Zysk, nowi klienci oraz pozytywny odbiór marki/produktu na rynku.

Według raportu stworzonego przez amerykańskich badaczy wysyłki spersonalizowane są 60% częściej otwierane przez internautów, niż przesyłki niespersonalizowane. Osoby, który otrzymują wiadomość, w której widzą swoje imię przychylniej podchodzą do takiej informacji, czują się wyróżnione i chętniej czytają treść przesyłki. Mailingo posiada możliwość personalizacji e- maili, dzięki czemu skuteczniej trafia w zainteresowania odbiorców.

W jakich sytuacjach warto personalizować wysyłkę?

Personalizację można wykorzystać różnego rodzaju wysyłkach – reklamowych, informacyjnych, a nawet newsletterach. Zabieg ten nie polega na zwracaniu się do odbiorcy tylko po imieniu lecz trafieniu w jego zainteresowania. Przesłanie mu oferty, która dotyczy jego zainteresować to ważny element, który ma go zachęcić do przeczytania wiadomości. Jeśli reklamowany produkt go nie interesuje, to wiadomość szybko zostanie uznana jako SPAM, który niepotrzebnie zaśmieca jego skrzynkę.

Co daje mass mailing?

Dzięki specjalnym narzędziom analitycznym możemy poznać skuteczność przeprowadzonej kampanii e- mailingowej. Poznamy współczynnik otwieralności wiadomości, odrzucone maile, kliknięcia w przesłany link oraz wiele innych ciekawych informacji, które przydadzą się w tworzeniu kolejnej kampanii e- mailowej.

Ważnym elementem jest uzyskanie zgody od internauty na przesyłanie różnych ofert reklamowych, tzw. Permission marketing. Mailingo korzysta tylko z takich baz danych, których użytkownicy wyrazili zgodę na otrzymywanie różnego rodzaju kampanii e- mail marketingowych.

E- mail marketing daje duże możliwości oraz korzyści zarówno sprzedawcom, jak i odbiorcom. To efektywna metoda pozyskiwania klientów, która na całym świecie cieszy się coraz większą popularnością.

Skąd pochodzą bazy danych?

Źródłem pozyskiwanych baz danych są serwisy i katalogi agregujące informacje o firmach, na których uzyskano zgodę na dodanie takich wpisów. Przedsiębiorcy dodający informacje o swojej firmie, dane kontaktowe i ofertę wyrazili zgodę na kontakt.

Ile czasu trwa pozyskanie bazy?

Bazy danych pozyskiwane są w momencie złożenia zamówienia. Czas pozyskania jest zależny od ilości rekordów odpowiadającej ogólnej liczbie firm z konkretnej branży i regionu Polski jaki Cię interesuje. Jesteśmy w stanie pozyskać do 1500 rekordów na dobę.

Czy to jest legalne?

Jeżeli prowadzisz firmę i chcesz przedstawić swoją ofertę innej firmie (b2b), nie musisz wysyłać zapytania o zgodę na przesłanie informacji handlowej.

Sprawa wygląda inaczej jeżeli chcesz wysłać swoją ofertę do osób fizycznych (b2c). Adres email w takim przypadku jest uznawany za daną osobową i nie może podlegać sprzedaży bez wyraźnej zgody.

W przypadku firm adres email nie jest traktowany jako dana osobowa, nawet jeżeli w swojej konstrukcji zawiera imię i nazwisko.

Nie powiemy Ci ile rekordów posiadamy w swoich bazach danych – bo ich nie mamy. Każde zamówienie realizujemy w oparciu o aktualne spisy firm, które mogą dynamicznie się zmieniać. Zależy nam na dostarczeniu maksymalnie aktualnej bazy kontaktowej, spełniającej Twoje oczekiwania.

Gwarantujemy

pozyskanie bazy w momencie złożenia zamówienia

pełne dane kontaktowe do wszystkich pozyskanych firm

ilość kontaktów mailowych na średnim poziomie 40%

Ilość nieaktualnych adresów mailowych na średnim poziomie 15%

 

Wyszukujemy dane ściśle dopasowane do podanych przez Ciebie kryteriów.

Stworzona baza danych będzie zawierać następujące informacje:

nazwę firmy

adres fizyczny (rozbity na ulicę i numer, kod pocztowy, miejscowość, województwo)

numer telefonu

e-mail

stronę www

branżę

datę dodania firmy do bazy Danych

Mailing reklamowy – pierwsze kroki

Mailingo

Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się, iż e-mail marketing to skuteczna i efektywna forma reklamy. Poprawimy Twoje kontakty z klientami i jednocześnie zwiększymy Twoje zyski.

Ten wpis ma 0 komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.