Zalety e-mail marketingu
E-mail marketingiem warto zainteresować się z dwóch powodów: jest to tania i efektywna forma promocji naszych biznesów, z jednym zastrzeżeniem- należy wiedzieć jak to robić.
Łatwość monitorowania wyników
Mało jest form promocji i marketingu, które byłoby tak łatwe do zmierzenia. W e-mail marketingu dokładnie wiemy ile wiadomości wysłaliśmy, kto konkretnie jest odbiorcą naszego newslettera oraz ile osób zaciekawiło to, co im napisaliśmy. Dzięki łatwemu dostępowi do tej wiedzy o wiele szybciej zredefiniujemy swoją kampanię mailingową i zauważymy jakie treści lubi nasza grupa docelowa. Jakie są tego plusy? Stworzymy mailing i ofertę uszytą na miarę.
Dostosowanie do odbiorcy
To kolejny ważny punkt, dla którego tak często wybieramy kampanie mailingowe. Marketingowcy są świadomi, że lepsza jest oferta spersonalizowana, jak i różnorodne komunikaty wysyłane do odbiorcy. Za pomocą mailingu bardzo łatwo dostosujemy treści do poszczególnych grup naszych odbiorców mając na uwadze ich potrzeby, a te mogą być zupełnie różne, bo uzależnione od miejsca zamieszkania, zarobków, zawodu, czy wykształcenia. Ważne, że to, co łączy tych ludzi to Twój produkt lub usługa.
Działanie błyskawiczne
E-mail marketing pozwala na błyskawiczne rozsyłanie informacji o naszych nowych ofertach, o promocjach, czy ciekawych wydarzeniach związanych z firmą. Nie mamy pewności, czy nasi klienci śledzą na bieżąco nasze profile na Facebooku bądź stronę internetową, jednak wiemy, że nasza informacja trafi prosto na ich skrzynki emailowe, co pozwala nam na większe prawdopodobieństwo dotarcia do innych.
E-mail marketing to przyszłość, dlatego już dziś powinniśmy dowiedzieć się o nim więcej. Kluczowa jest legalność pozyskiwania bazy e mailingowej oraz umiejętność pisania newsletterów, które zachwycają i zachęcają do czytania- wbrew pozorom jest to umiejętność na wagę złota.
Kampanie mailingowe mają na celu zwiększenie efektywności twoich działań- wzrost sprzedaży produktów, wzrost ilości odwiedzin na Twojej stronie www, zapoznanie klientów z Twoją bieżącą ofertą, a w efekcie zwiększenie Twoich przychodów. Warto zapoznać się z pojęciem e-mail marketingu albo zatrudnić fachowców, którzy zadbają o nasze kampanie mailingowe oraz newslettery.
Możliwość komentowania jest wyłączona.