Jak zbierać adresy e-mailowe?
Zbieranie adresów e-mailowych to sprawa być albo nie być, gdy pragniemy prowadzić kampanie mailingowe. A to robić warto z racji ich efektywności i małych kosztów. Podpowiadamy jak legalnie i elegancko zbierać adresy e-mailowe od osób, które faktycznie są naszą grupą docelową.
Za pośrednictwem strony www
Nie da się ukryć, że to najbardziej oczywisty sposób, ale i bardzo skuteczny. Na Twoją stronę internetową wchodzą osoby, które rzeczywiście są zainteresowane usługą bądź produktem. Tym samym istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że z chęcią podadzą Ci e-maila, by być z Tobą w stałym kontakcie- dla informacji o nowościach, promocjach i wielu innych.
Zrób konkurs!
To świetny sposób nie tylko na e-mail marketing, ale i na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Za pomocą konkursu upieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu- adresy e-mailowe dla kampanii mailingowej oraz promowanie naszej firmy. Zyska na tym zarówno nasz klient, jak i my sami. Warto myśleć o tym, co możemy innym dać. Życie to nie tylko branie- im szybciej to zrozumiemy, tym prędzej i efektywniej rozwiniemy naszą firmę!
Formularz zapisu do newslettera w e-mailu
Nie posiadając listy e-mailowej warto zachęcać naszych potencjalnych klientów do zapisywania się do newslettera przez formularz. W końcu codziennie dostajemy e-maile z pytaniami, dlatego warto nie tylko szybko i profesjonalnie odpowiadać, ale także i zachęcać do zapisania się do newslettera. Może to się wiązać z korzyścią- na przykład małą zniżką na nasze produkty.
Czego robić nie należy?
Zbieranie listy e-mailingowej to bardzo ważny krok w promowaniu naszego biznesu. Ważne jest, by nasza lista mailingowa składała się z osób zainteresowanych naszą ofertą bądź takich, którzy są naszą grupą docelową. Dlatego kupowanie list emaliowych na portalach aukcyjnych to nie tylko łamanie prawa, ale także pieniądze wyrzucone w błoto.
Warto być cierpliwym i zebrać adresy od osób, które będą kluczowe dla naszego biznesu. Pamiętajmy, że lista e-mailowa to dopiero początek. Później musimy zadbać o newsletter skrojony na miarę potrzeb i ciekawe treści, które zachęcą innych do przeczytania e-maila. To wszystko pozwoli nam na skuteczną i efektywną promocję naszego biznesu.
Możliwość komentowania jest wyłączona.